Česky

Jednopodlažní
elektrické jednotky

Jména nových vlaků regiopanter a interpanter se vybírala v soutěžích, do kterých přišlo více než 15 000 návrhů.

Moderní koncepce
Optimální využití energie
Sofistikované technické řešení
Komfortní způsob přepravy


Jednopodlažní elektrické jednotky

Jednopodlažní elektrické jednotky se mohou skládat ze dvou až sedmi vozů. Na koncích jednotky se vždy řadí hlavové vozy a mezi nimi vozy vložené.

Vozy mají klasické uspořádání podvozků – každý vůz je nesen dvěma samostatnými podvozky. Koncept pohonného systému umožňuje použít trakční podvozky pod hlavovými i pod vloženými vozy. Celkový výkon vozidla tedy závisí na požadavcích zákazníka a provozním určení elektrické jednotky. Jednopodlažní elektrické jednotky jsou konstruovány pro rozchod 1 435 mm a 1 520 mm. Od rozchodu se také odvíjí rozdílná šířka skříně vozidla.

Vozy disponují obrysem G1 podle EN 15273-2 nebo GOST 9238.

Nízkopodlažnost vozů a bezbariérový nástup jsou zajištěny díky širokému rozmezí nástupní výšky dveří. V každém voze mohou být jeden nebo dva páry dveří.

Hlavní technické parametry

Parametr Jednopodlažní elektrické jednotky
Rozchod kolejí 1 435 mm / 1 520 mm
Trolejové napětí 3 kV DC, 3 kV DC+25 kV/50 Hz, 25 kV/50 Hz, 15 kV/16,7 Hz
Maximální rychlost 160 km/h
Maximální zrychlení až 1,1 m/s2
Celková šířka skříně 2 820 / 3 400 mm
Výška vozidla / skříně 4 260 mm
Nástupní výška 550 – 760 mm nad TK
Šířka vstupních dveří 800 – 1 500 mm
Výkon jednotky Počet trakčních motorů × 340 kW

Informace o webu| Právní ujednání| Copyright © 2017 ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. All Rights reserved.
Created by Beneš & Michl