Česky

ELEKTRICKÉ LOKOMOTIVY

PřI výrobě lokomotivy emil zátopek byly použity I vláknové kompozity podobné těm, jaké slouží u vozů formule 1.

Vysoký výkon
Interoperabilita pro evropské tratě
Vysokorychlostní provoz
Nízká spotřeba energie

Univerzální lokomotivy

Nejvýkonnější tuzemská lokomotiva Emil Zátopek splňuje veškeré náročné technologické parametry i nejnovější evropské bezpečnostní předpisy TSI. Na přání zákazníka je lokomotivu možné vybavit například vnějším kamerovým systémem nebo čelními informačními tabulemi.

 Tvar skříně je navržen takovým způsobem, aby minimalizoval vznik aerodynamického hluku a čelní odpor při vysokých rychlostech. Kabiny lokomotivy jsou tlakotěsné, k samozřejmostem patří systém topení, ventilace a klimatizace.

 Součástí řídicího systému je subsystém provozní, poruchové a servisní diagnostiky. Údaje z provozu lokomotivy jsou v reálném čase odesílány pomocí systému Datarail nebo MIP na centrální server k případnému dalšímu vyhodnocení. Lze samozřejmě využít i jiného diagnostického systému podle požadavků zákazníka.

Hlavní technické parametry

Parametr Univerzální lokomotiva
Uspořádání dvojkolí B'o B'o
Trvalý výkon 5 000 kW až 6 400 kW
Rozchod 1 435 - 1520 mm
Průměr kol 1 250 mm / 1 170 mm
Rozjezdová tažná síla 300 - 350 kN
Trvalá tažná síla 250 kN až 310kN
Hmotnost 85 t až 100 t
Maximální rychlost 160 km/h
Parametr
Napájecí systémy 3 kv DC
1,5 kV
25 kV/50 Hz
15 kV/16,7 Hz
3 kv DC
25 kV/50 Hz
3 kv DC 25 kV/50 Hz
Informace o webu| Právní ujednání| Copyright © 2017 ŠKODA TRANSPORTATION a.s.. All Rights reserved.
Created by Beneš & Michl