Elektrické lokomotivy

Univerzální lokomotivy

Nejvýkonnější tuzemská lokomotiva Emil Zátopek splňuje veškeré náročné technologické parametry i nejnovější evropské bezpečnostní předpisy TSI.

Více informací

Klíčové vlastnosti
Univerzální lokomotivy

Tvar skříně je navržen takovým způsobem, aby minimalizoval vznik aerodynamického hluku a čelní odpor při vysokých rychlostech. Kabiny lokomotivy jsou tlakotěsné, k samozřejmostem patří systém topení, ventilace a klimatizace.

Součástí řídicího systému je subsystém provozní, poruchové a servisní diagnostiky. Údaje z provozu lokomotivy jsou v reálném čase odesílány pomocí systému Datarail nebo MIP na centrální server k případnému dalšímu vyhodnocení. Lze samozřejmě využít i jiného diagnostického systému podle požadavků zákazníka.

Hlavní technické
parametry

Uspořádání dvojkolí
B'o B'o
Trvalý výkon
5 000 kW až 6 400 kW
Rozchod
1 435 - 1520 mm
Průměr kol
1 250 mm / 1 170 mm
Rozjezdová tažná síla
300 - 350 kN
Trvalá tažná síla
250 kN až 310kN
Hmotnost
85 t až 100 t
Maximální rychlost
160 km/h
Napájecí systémy
3 kv DC
1,5 kV
25 kV/50 Hz
15 kV/16,7 Hz