Autonomní řízení

Systémy autonomního řízení ATO

Systém ATO vykonává funkci automatizovaného řízení vlaků kolejového vozidla.

Více informací

Parametry

VLASTNOSTI
Systém je dle klasifikace UITP zařazen do kategorie automatizace GoA 2
Umožňuje automatický provoz vlaku (ATO) a disponuje režimy podpory ze strany strojvedoucího (DAS)
Automatický režim provozu vozidla umožňuje omezovat rychlost v souladu s profilem trati
Systém umí reagovat na příkazy systému ochrany vlaků
Polohovací subsystem je založen na vlastní odometrii
Informace o poloze lze získávat prostřednictvím satelitní navigace a traťových balíz
Umožňuje automatické zastavení ve stanici s přesností odpovídající kvalitě informací o poloze z GNSS; obvykle ± 2 m
Optimalizuje rychlost s ohledem na čas a dodržení jízdního řádu, spotřebu či jiných potřeb na základě příkazu provozovatele infrastruktury
Podporuje elektronické mapy tratí s možností uživatelských změn
Přenáší údaje pro zobrazení asistenta a obsluhu informace na displeji řidiče

Poskytuje informace o poloze jiným vlakovým subsystémům
URČENÍ:
Systém autonomního řízení ATO je dostupný ve variantách pro tato kolejová vozidla
Dieselové jednotky (DMU)
Dieselové lokomotivy
Elektrické jednotky (EMU)
Elektrické lokomotivy
Metro
Ke stažení

Na výrobě se podílí
skupina Škoda Transportation